بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی نیمه اول را به خوزه مانوئل باخت!
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال

خوزه نشان داد دربی باز قهاریست!
امیر قلعه نویی به همراه دیگر همکارانش در کادر فنی با دیدن سیستم و ترکیب اولیه تیم پرسپولیس شوکه شدند و این شوک از طرف کادر فنی به بازیکنان هم تا حدودی انتقال پیدا کرده بود.بازیکنان استقلال که قبل از بازی تک به تک وظایفی که باید در زمین به اجرا می گذاشتند،با دیدن سیستم و ترکیب جدید تیم رقیب تا دقایق بسیاری از نیمه اول سر در گم و گیج بازی می کردند.خوزه مانوئل چشمه ای از هنر دربی باز بودنش را با تغییر تاکتیک و قرار دادن مهدوی کیا به همراه پولادی در مرکز زمین،علی کریمی را یک خط به جلو و پشت محوطه جریمه استقلال قرار داده بود و با این تغییرات در پی گرفتن خطهای های پشت مح.وطه جریمه توسط بازیکن تکنیکی اش بود و از مهدوی کیا و پولادی نیز خواسته بود از کاشته های بدست آمده پشت محوطه جریمه استقلال با ارسالهای دقیق(مهدوی کیا)و یا شوتهای خوب (پولادی ) و نیز برای دیگر بازیکنان تیم موقعیت خطرناک فراهم کنند.همچنین سرمربی پرسپولیس با علم به اینکه می دانست مامورمهار علی کریمی حتما جواد نکونام با تجربه خواهد بود،با این روش  استقلال را از همان بازی معمولی و در خدمت تیم جواد را محروم کرد و به عوض برای تیمش فرصتهای نسبتا خطرناک در محوطه جریمه استقلال بوجود آورد.
نتیجه:
یکی از دلایل برتری نسبی تیم پرسپولیس نسبت به استقلال در نیمه اول؛ می توان به خنثی شدن تدابیر تاکنیکی کادرفنی آبی ها و همچنین به درستی اجرا کردن خواسته های فنی سرمربی پرسپولیس توسط باریکنان این تیم اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی75,کادرفنی سرخابی ها,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com